·1008 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2020 14:04 Uzun zamandır kalbim bu denli hareketlenmemişti sanırım. İnanılmaz bir kitap, bende ki etkisi ve konumu çok çok farklı. Bi kaç yıl sonra, tekrar okumak için can atıyorum. Ah, Alyoşeçkam benim kalbim... seni tanıdığım için çok mu çok mesudum. Hayatım boyunca sanırım benim yol arkadaşım olacaksın. kitabı incelemekten çok duygularımı dile getirdiğimi farkındayım, insan bu denli harikulade bir baş yapıtı incelerken ne söyleyebilir ki... evet evet, kesinlikle bir baş yapıt! Uzunca bir süredir okuyorum, ve bilerek uzattıkça uzattım okuma maratonumu bunun verdiği haz çok yüceydi çünkü. Ben şimdi kitaplığıma tekrar koyacağım, ama sürekli elime alıp hasret gidereceğimden çok eminim...