9/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2020 165. kitabı
Bu kitabı çok büyük keyif alarak okudum. Yer yer kahkaha attım. Damla'nın "hababam sınıfı" nda ki dialoglar çok eğlenceliydi. Verilen mesajlar çok yerindeydi. Şeyma Hanım'ın hem öğretmen hem de bir anne olarak hangi konuların işlenmesi gerektiğini bilmesi ve cocukların davranış şekilleri çok güzel yansıtılmıştı. Özellikle kardeş fikrini kabullenemeyen çocuklarımız için bu kitabı öneriyorum. Böyle kaliteli kitapları okumak ve tavsiye etmek benim için çok önemli. Ben de bir anne olarak asla çocuğuma okutmayacağım bir kitabı tavsiye etmem. Ve bu kitapta tavsiye ettiğim çocuk kitaplarından biri. Mutlaka çocuklarınıza okutun.
Cingöz Damla İş BaşındaŞeyma Karagöl · Beyan Çocuk · 201994 okunma
·
66 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.