Puan vermedi·43 syf.····Okunma: 08 Ekim 2020 23:49 Aslında bence hepimizin içinde bir parça olan kara keşişin etkisi burada çok daha ileriye giderek yaşamları alt üst etmesi görünen konu ama aslı insanın kibrinde bitiyor. Kibrine ve içindeki kötülüğe yenik düşme, güzeli artık görememe. Ayrıca benim de daha önce aklıma düşen ve etrafta da duyduğumuz/gördüğümüz bir soru hep asılı kalıyor havada, dâhiler deli midir? Ya da bana kalırsa, deliliğin tanımı nedir?
Anton Çehov'un okuduğum ikinci öyküsüydü, dili yine çok akıcı ve güzeldi, zevk alarak okudum.