açıkçası bu kitap okuduğum en kötü kitaplardan biri. bunu rahatlıkla söyleyebilirim. başlık altında fazlasıyla övülmüş olmasını kitabın yazarının isminin büyüklüğüne bağlıyorum. bu kitap bende mide bulantısı dışında herhangi bir etki yaratmıyor.
bir gün şarap içmeyi bırakırsam bu kitabın bunda payı mutlaka olacaktır. çünkü aklıma bu kitap gelince ister istemez sinirlerim bozuluyor.