Kitap güzel ilk defa böyle bir türde kitap okudum ama hoşuma gitti bazı yerleri en azından Prenses Eadlyn'e çok gıcık oldum çok fazla inatçı başlarda acayip güzel sarıyor takır takır okuyorsun ama sonlara doğru bayatlamaya başlıyor bence kitabın sonunu getirmek için azim lazım ben bitirdim görüşlerim bunlardı FAVORİ ADAYIM Kile umarım ruh eşini bulursun Eadlyn