Baştan sona çok etkileyici bir hikaye okudum.Her ne kadar bir polisiye gibi görünse de aslında çok daha fazlası.Bir zamanlar çocuk olan bugünün canavarlarının; çocuk masumiyetini nasıl bozduklarını okurken tüylerim ürperdi.Üstelik buna benzer vakalar gerçekte de yaşanmışKatile bu kadar üzüldüğüm başka bir kitap olmamıştı.Elimden bırakmadan okudum.Sizin de okumanızı mutlaka tavsiye ederim.Güzel ve benim için çok özel bir kitaptı