Tam 12 yıl sonra bütün olayları Edward'ın gözünden okumak...
Duyduğu bütün zihinlere ulaşabilmek ve onun aslında neler düşündüğünü bilmek harika bir duygu.
Çok severek okudum, ve çok çabuk bitti.
Çok hava kaldı bence devamı olacak ve umarım olur çünkü herşey daha yeni başlıyor