“Birinin sevdiklerinden ayrılması kadar kötü bir şey yok.İnsan onlarsız çok mahzun oluyor.”
·
19 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
canım aşkım mesela ben ve sen
Anıl Özgür
Gönderi Sahibi
Evet yârim,tez vakitte bu uzun süren ayrılığımızın bitmesini temenni ediyorum
Gerçekten de çok kötü bir şey. Bazılarımız sevdiklerinden hep ayrılamak zorunda kalıyor inanın çok yıpratıcı bir şey:-{
Anıl Özgür
Gönderi Sahibi
Gerçekten çok kötü,insanın bir yanı hep eksik kalıyor :/