Anıl Özgür
@an1lozgur
Takip Et
“Birinin sevdiklerinden ayrılması kadar kötü bir şey yok.İnsan onlarsız çok mahzun oluyor.”
Kitabı okudu
Gurur ve Önyargı
Jane Austen
14 beğeni
·
19 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
meowlisa
canım aşkım mesela ben ve sen
2
Anıl Özgür
Gönderi Sahibi
Evet yârim,tez vakitte bu uzun süren ayrılığımızın bitmesini temenni ediyorum
2
Gizle
ayşe melek
Gerçekten de çok kötü bir şey. Bazılarımız sevdiklerinden hep ayrılamak zorunda kalıyor inanın çok yıpratıcı bir şey:-{
2
Anıl Özgür
Gönderi Sahibi
Gerçekten çok kötü,insanın bir yanı hep eksik kalıyor :/
1
Gizle