Puan vermedi·139 syf.····Okunma: 15 Ekim 2020 23:13 Yeni yazarlari keşfetmeyi ve kısa ama özü kuvvetli olan romanları seviyorum .
Roman önce annesini sonrada babasını kaybeden bir çocuğun hikayesiyle başlıyor ve bu çocuğun hayat hikayesiyle devam ediyor. İçinde 2.dunya Savaşı'nın soğukluğu , ufacık bir çocuğun yaşadığı zulüm ve yetişkin olduğunda yaşadıkları bir ömür daha neler yaşanabilir ki diye düşündürürken, yaşamının sonuna doğru hala yaşamaktan mutlu olan ve hayatına şükreden bir insan olarak biten bu hikayeyi beğendim.
Ölümle ilgili olan cümleler ve evlilik teklifi hoşuma giden detaylar oldu..