10/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2020 31. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 17 Ekim 2020 21:55
Kitaba başlarken bu kadar mükemmel olacağını hayal etmemiştim ama gerçekten çok iyiydi. Özellikle son elli sayfası su gibi geçti ve kitabın bitmesini hiç istemedim ve kitabın her yerini kitabın konusuda bunun gibi olduğu için rengarenk postitlerle donattım. Bu kitabı okurken kurgusal bir karakter olsada geçmiş zamanda yaşayan ressamı insan gerçek sanıyor ve yazarın hem eski tarzda, hem de yeni tarzda olan konuşmaları çok profesyöneldi. Bu kadar genç bir yaşta olan bir yazarın bu kadar mükemmel bir şey yazdığını hiç düşünmemiştim. Bu arada osmanlı zamanında yaşayan ressamın bıraktığı mektuplar ve o zamanda ki olaylar o kadar inandırıcıydı ki insanlar gerçek sanabiliyor. Ve son olarak bu kitabı okumanızı herkese öneririm, benim için kitabı okumak muhteşem saatler geçirmemi sağladı ve kitabın sonlarında sürekli şaşkın kahkahalar attım:) Yanı kısacası yazarın diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum...
Sarayda Bir YılRana Demiriz · Genç Timaş · 2020697 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.