Şükrü Erbaş'ın söyleşilerine gittim bu kitabı aldım orada anlatığının yarısı burada vardı . Bu gayet doğal ama kitap kendini soru cevap olduğu için sürekli tekrar ediyor.
Bence yayın evi buna dikkat etmeliydi aynı soruyu 6 farklı söyleşide sorulmuş ve 6 aynı cevap verilmiş .Bu doğal ama kitabı sıkıcı kılar .Üstelik Şükrü Erbaş'ı o kadar sevmeme rağmen kitabın yarısından sonra aynı şeyi okuduğunu görüyor insan