Bende delirebilirdim, yoldan çıkabilirdim yapmadım kıyamadım sana”
Müzik
·1 alıntı·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hep keyfini bekledim, yollarını gözledim, bir küçük kıvılcım istedim...