·344 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Ekim 2020 22:28 Distopya türünde okuduğum ilk roman . Anlatımı , kurgusu, şahane bütün olayları yaşıyor gibisiniz.Iskartaya çıkarılan çocukların hayatta kalma mücadelesini okurken , kâh üzülecek, sinirlenecek bazende göz yaşlarınıza engel olamayacaksınız.