·455 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2020 00:00 Oysa hayatımızın sonuna kadar mutlu yaşayabilirdik! düşüncesini okudum gözlerinde. Diye bitiriyor romanı dostoyevski bu son okuduğum eserinde . Bildiklerinizin hepsini unutun ve konusunun detayına girmeden dimağlarda hoş seda bırakan bu kitabı ısrarla okuyun diyorum . Son zamnlarda okuduğum en güzel roman