9/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2020 171. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 19 Ekim 2020 13:45
Bir Alzheimer hastası Nebahat nam-ı diğer Nebiş.Ve üç çocuğu daha olmasına rağmen, annesine bebeği gibi tek başına ve sevgiyle bakan kızı Sevgi.Annenin çocuklaştırdığı, çocuğun anneleştirdıği bir hastalık; Alzheimer...Farklı kişilerin yaşadığı gerçek hasta hikayelerinin,bir tek hikaye üzerinde birleşmesi ve Türkiye’de türünün tek örneği olan öğretici bir roman okudum.Ve fazlasıyla etkileyiciydi! . Kitabın yazarı ABD’de bilimsel çalışmalarına devam eden ve 18 yıl Türkiye’de sadece Alzheimer üzerine çalışmış olan tek nöroloji doktoru @drsevdasarıkaya .Bu alanda yaptığı sayısız sosyal sorumluluk projelerinin içerisinde Alzheimer Okulu bunlardan birisi.Beynin işleyişi üzerine çalışan bir bilim insanının böyle eserler vermesi çok özel kılıyor kitabı. Kesinlikle okuyun tavsiye ederim.
Ya Evde YoksamSevda Sarıkaya · Hayykitap · 2017264 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.