·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ekim 2020 13:45 Bir Alzheimer hastası Nebahat nam-ı diğer Nebiş.Ve üç çocuğu daha olmasına rağmen, annesine bebeği gibi tek başına ve sevgiyle bakan kızı Sevgi.Annenin çocuklaştırdığı, çocuğun anneleştirdıği bir hastalık; Alzheimer...Farklı kişilerin yaşadığı gerçek hasta hikayelerinin,bir tek hikaye üzerinde birleşmesi ve Türkiye’de türünün tek örneği olan öğretici bir roman okudum.Ve fazlasıyla etkileyiciydi!
.
Kitabın yazarı ABD’de bilimsel çalışmalarına devam eden ve 18 yıl Türkiye’de sadece Alzheimer üzerine çalışmış olan tek nöroloji doktoru @drsevdasarıkaya .Bu alanda yaptığı sayısız sosyal sorumluluk projelerinin içerisinde Alzheimer Okulu bunlardan birisi.Beynin işleyişi üzerine çalışan bir bilim insanının böyle eserler vermesi çok özel kılıyor kitabı. Kesinlikle okuyun tavsiye ederim.