Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Kitap insanın içine işleyen cinsten.Hani böyle vardır ya hep ince düşünen birini incitmemek için sürekli incinen insanlar tam da onlara yönelik bir kitap .Bu kitabı okuduğun sırada ve okuduktan sonra kendinden binlerce kez özür dileyeceksin geçmişte ki ,bir nevi enkazına bakıp onlar beni hakedecek ne yaptı diyeceksin.Bu kitabı okuduktan sonra sadece Allah'a havale ediyorum diyeceksin.Yani kendini üzmenim hiç bir anlamı olmadığını anlayıp,kendi değerini hissedeceksin.