5/10
·364 syf.··
Beğendi
·
2016 277. kitabı
Açıkçası şu sıra okuduğum kitaplardaki karakterlere inanılmaz uyuz oluyorum bu kitaptada bu durum maalesef değişmedi.Yine başroldeki kıza ağır gıcık oldum bir de maalesef tüm kitap onun gözünden anlatılıyor.Ama diğer okuduğum kitaplardan bu yönülüyle ayrılıyordu işte. İlk defa bir kitapta başrolün korkak ve gıcık,soğuk nevale pekte güzel olmayan (bence) bir kız olduğunu gördüm tam tersine burada erkek zengin,yakışıklı ve sağduyulu biraz Barbie tipli kızlardan hoşlanması çapkın olması falan alışılmış olsada bilmiyorum kıza acayip uyuz olduğum için 2.kitabını okumayı düşünmüyorum.
Dublin CaddesiSamantha Young · Dex Yayınevi · 2013926 okunma
·
11 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Cidden ben de oyle oldum ya :D acaba ben de mi soru var dedim ama karakter bi garipti.