Hâlâ var mı bilmiyorum ...beyaz dizi pembe dizi kitapları vardı...bu romanda o ucuz kitaplara benziyor ...farkıysa mehmet eroğlunun elinde kalitelesiyor ve elinize aldığınızda bir solukta okuyor sunuz 500 küsür sayfa olmasına rağmen çok kısa bir sürede bitiriyorsunuz...Ben bu kitapla mehmet eroğlu romanlarının hepsini okumuş oldum ...artık başka bir kitap yazarlı bilemem ...yazarsa okuruz...finaline gelince ...yazar üç ayrı final yazmış...siz hangisini seçerseniz...Ben son finali sevdim ...sonsuz aşk yoktur ...yada vardır ama aşk sonunda tutkusunu kaybediyor ...mehmet eroğlunun iyi adam ve kötü adam romanlarindan sonra bu okunması en kolay romanıydı ha bide 9,75 santimetrekare vardı...Iyi okumalar...