Puan vermedi·82 syf.··Beğendi
· Okurken bir cok yerin altını çizdiğim ve beni eskilere götüren bir kitap oldu..Ne çok özlemişiz o eski günleri anları.Sokaklarda oynadığımiz oyunlar,arkadaşlıklar,bayramlar..Oysa ne güzelmiş her biri değil mi ? Özlediğimiz o günlere bizi götüren çok güzel bir kitaptı.Tek okuyuşta bitirebileceginize ve severek okuyacaginiza eminim ❤