Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
· Aslında hepimizin bir gün yapmak istediği o "gitmeyi" yapan ve kendi iyileştirmeye ve gerçek ailesini bulmaya çalışan bir karakterin akıcı hikayesi. Kitabın başında karakterin yaşadığı stres o kadar iyi yansıtılmış ki bir ara bende karakterle üzülüp gülmeye başladığımı farkettim diyebilirim.