Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 26 Ekim 2020 11:34 Dili ve anlatımı çok sade, akıcı. Veronika, mari ve eduard üçlüsüyle yaşananın, yaşama isteğinin önemini ve kendi gençliğindeki psikolojik rahatsızlıkları anlatmak istemiş yazarımız. Benim çoğu yerde bu mu derdiniz bu mu delilik dediğiniz şey diyerek sinirlediğim şeyler oldu. bazı yorumlarda hayata bakış açım değişti diyenler olmuş bende öyle bir etki bırakmadı. O denli etki bırakacak bir kitap olduğunuda düşünmüyorum ayrıca. Ortalama bir kitap. İyi okumalar