Mert

@mertxo
Puan vermedi·136 syf.··
2020 53. kitabı
·
24 saatte okudu
·
Okunma: 26 Ekim 2020 13:56
İlk Sait Faik Abasıyanık’tan öykü kitabım olmasına karşılık çok beğendim. Üslubu çok hoşuma gitti, sanki kısa kısa şiirler okuyormuş gibi hissettiriyor. Ara kitap olarak okumak içimi ısıttı. Böylesine değerli normları olan ve yardımlarıyla bir çok insanın hayatına umut ışığı olan yazarın kaleminden yazılar okumak beni iyi hissettirdi. İçerisindeki öyküler çok samimi ve içten. Kısa olmaları biraz üzdü bile diyebilirim. Diğer kitaplarını da edinmeye çalışacağı. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Alemdağ'da Var Bir Yılan Sait Faik Abasıyanık
Alemdağ'da Var Bir YılanSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 202013,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.