Kitapta en çok sevdiğim şey psikolojik tahliller oldu. Konu olarak bana sıradan gelsede yazarın oluşturmak istediği algı anlamlıydı. Ben kitabın konusundan çok yazarın değindiği Derin karekteri ile bize vermek istediği mesajı beğendim. Sırf bu yüzden okunması gereken bir kitap diyebilirm. Tabi biraz psikolojiye merakınız ve ilginiz varsa.