·336 syf.····Okunma: 25 Haziran 2017 13:32 Genesis beni 294. sayfasında kazandı. Ne ilk kitap kadar hızlı ilerledi ne de meraklandırdı maalesef. İlk kitabın erkek kahramanı çok sonra dahil edildi ve bu beni hayli üzdü, yokluğu kitapta çokça hissettirilse de kitaba girişi ona yakışır değildi bence. Hikayeden bağımsız olarak birkaç satır beni çok etkiledi, çok başka yerlere götürdü. Serinin ilk kitabı Oasis kadar sevmesem de yine de okuduğuma pişman değilim. Ayrıca yazar yan karakterleri de sevdirmeyi başarmış kitap karakterlerinin hepsini çok sevdim, başlarına gelen bazı olaylar çok üzücüydü.