Puan vermedi·222 syf.····Okunma: 28 Ekim 2020 11:52 Bir kaç ay önce başladığım bir kitaptı. Biraz elimde ,biraz baş ucumda süründü kendisi.Artik kitaba ayıp oluyur bitirmeliyim diye düşünerek bitirdim sonunda. Eski Türk-Bizans filmi tadinda bir hikâyesi var,beni şu sıralar pek sarmamış olsa da çok sıkıcı da degil hatta doğru zamanda okunduğunda çok keyifli bir kitap bile denebilir.Hoşça kal Musullu Süleyman ....