6/10
·576 syf.··
2020 29. kitabı
·
182 günde okudu
·
Okunma: 23 Ekim 2020 23:33
İkinci Dünya Savaşı sırasında geçen bir hikaye. Konu itibariyle güzeldi fakat yazarın sıkıcı ve uzun anlatımı nedeniyle sıkılarak okudum. Çok fazla methini duyduğum bu kitabı maalesef ki ben pek beğenmedim. Hikayedeki duygular bana hiç geçmedi o yüzden etkileyici bir kitap olmadı benim için. Yine de kötü bir kitap değildi çok merak ettiyseniz okuyabilirsiniz.
Göremediğimiz Tüm IşıklarAnthony Doerr · Koridor Yayıncılık · 20151,237 okunma
·
315 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Uzun olması gerçekten sıkıcıydı. Basit bir olay bile gereksizce uzatılmış. Yabancı romanlarda bu hep var. Bizim yazarlarımız bence bazıları dışında hepsinden iyi