·576 syf.····Okunma: 23 Ekim 2020 23:33 İkinci Dünya Savaşı sırasında geçen bir hikaye. Konu itibariyle güzeldi fakat yazarın sıkıcı ve uzun anlatımı nedeniyle sıkılarak okudum. Çok fazla methini duyduğum bu kitabı maalesef ki ben pek beğenmedim. Hikayedeki duygular bana hiç geçmedi o yüzden etkileyici bir kitap olmadı benim için. Yine de kötü bir kitap değildi çok merak ettiyseniz okuyabilirsiniz.