10/10
·128 syf.··
Beğendi
·
2020 9. kitabı
Hani derler ya "Tüylerim diken diken oldu." diye işte tam da öyle bir kitap. Bir kere çok güzel hiç takılmadan okunan bir kitap. Hikayeyi anlatış tarzı ve içerik çok etkileyici ve akıp gidiyor. Hem Çanakkale zaferinin önemini hem de savaş içerisindeki gerçek yaşantıları, Mehmetçiği anlatıyor. O kadar gerçek gibi ki sanki orada o acıları yaşamış gibiydim. Vatan aşkı için ölmeye razı olan askerlerin inancı, büyüklükleri o kadar etkiledi ki anlatamam. Tabi bunların bir de gerçek olduğunu bilmek... Sahip olduğumuz vatanın nasıl kazanıldığını, korunduğunu, uğruna ne bedeller ödendiğini bilmek kitabı bin kat daha kıymetlendiriyor. bir bayram namazı sonrası cepheye gidecekleri için belki şehit oluruz namazımızı kılacak kimse kalmaz diye düşünerek kendi cenaze namazını kılan Mehmetçiğe ne desek az. Mehmetçik Vatan olmuş Vatan da Mehmetçiklerimiz. Denebilecek en güzel şey bu sanırım...
Bir Yel EstiAdem Duran · Arifan Kitap · 201923 okunma
31 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.