Bu hikaye hiç de bildiğiniz hikayelere benzemiyor.Psikolojik tramvalar, Jassie'in bakış açısı, Hannah'ın gözünden dünya ve aile bağları, Mathias'ın umudu hepsi beynime işledi Elimden bırakmadan okudum.Bitti, hikayeyi çözüm, bu kesin böyle dediğim yerde, bütün tespitlerim yalan oldu.Benim gibi gerilim sever ve gizemleri araştırmaya bayılan bir okuru bile böylesine ters köşeye yatıran bir hikayeyi son zamanlarda okumamıştım.Fazlasıyla sürükleyici,merak uyandırıcı,her bir sayfada detaylarını öğrenmek isteyeceğiniz,efsane bir kurguyla yazılmış bir kitaptı.Gerçekten çok çok beğendim.Sadece Sara bebeğin ve annesinin nasıl öldüğünü net bir biçimde öğrenmek isterdim.Bu kadar heyacana dayanan kalbim bunu haketmisti bence Mutlak tavsiyemdir okuyunuz
.