Özellikle hayatını çok merak ettiğim bir kişiydi. Kardeşine yazdığı mektuplar çok naif ve çok iyi birisi olduğunu gösterdi. özellikle son mektuplar çok derin ve hassas geldi bana. O döneme ait izler, toplumun sanatçıya verdiğe değer çektiği acılar ve zorluklar empati yapabilme yetenekimi geliştirdi. Fırsat bulabilirsem mutlaka hayatını konu alan filmlerime veyahut belgesellerine de bakmak isterim. Çok etkileyiciydi. Merak eden ve okumak isteyene tavsiye ederim Theo'ya Mektuplar
Theo'ya MektuplarVincent Van Gogh · Remzi Kitabevi · 20188,2bin okunma