Merhabalar, bir şiir kitabıyla daha aranızdayım. Önceki ay çok şiir kitabı okudum ve bu ayda devam edecek gibi görünüyor. Elimde çok şiir kitabı var. Okuyup hemen çıkarmak istiyorum. Bu kitapta sadece aşka değinmemiş yazar birçok konuyu ele aldığı için bana pek uymadı diyebilirim. Bana sırf aşk üzerine yazılan şiirleri daha hoş geliyor. Birkaç Alıntı bırakıp kaçıyorum.
...
Alıntılar;
ANILAR
"Gitmekle gitmiş olmazsın
Gülüşün kalır
Bakışın kalır
Sözlerin kalır
Saçların kalır...
Yüreğimde kocaman
Sevdan kalır işte..."
BEN SEVDİM
"Ben sevdim sen de seversin diye
Ben sevdin bana gönül verirsin diye
Ben sevdim bana candan yakın olursun diye
Ben seni çok sevdim
Sen de seversin diye..."
SEN YOKSUN
"Sen yoksun, hayalin var
Sen yoksun, kokun var
Sen yoksun, kulağımda sesin var
Sen yoksun yar, sen yoksun
Sen yoksun, özlemin var
Sen yoksun, hasretin var
Yüreğimde sevdan var
Sen yoksun yar, sen yoksun."