Bu kitabı elektron variantda buradan kitabxana.net/files/books/fil...
oxudum... Pis deyil müellifin ürəyi dolu, demeyə sözü çox, məncə bir az da heyatdan narazı olduğu aydın sezilir...... Ancaq men onun sevgiye aid olan şeirlerine vurğunam....... bu isanin qelbi heqiqeten dolu ve yaralıdır..... yoxsa bele şeirler heç vaxt yarana bilmez.......