Bu kitabı okumayı neden erteledim bu kadar kitaplığımda beklettim anlamadım.Belki aşırı Aşk içermesinden , çünkü bir kadın daha nasıl sevilebilir dedirtiyor gerçekten.
Gerçi yazarımız
"Kadın maşukluğunu bilecek,erkek âşıklığını..." diyerek olayı güzelce anlatmış.
Okumaya başlayınca hangi ara bitti anlamıyorsunuz .Bazı yerleri şiir, bazı yerleri karşılıksız aşk mektubu gibi. Konu aşk olunca her sözü etkiliyor bana göre, tercih eden herkese keyifli okumalar diliyorum.