İlk sayfalarda ağır ilerlesede sonrasında elimden bırakmadığım sonunu merakla beklediğim bir kitap oldu. Savaş sonrası ve ikinci dünya savaşı öncesi yasadığı zor günlerin etkisiyle çocukluğuna dönüp huzura ulaşmak isteyen bir adamın yaşadıklarını anlatan bir kitap.