·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Kasım 2020 23:33 Önce dizisini daha sonra kitabını okumuş biri olarak diyorum ki iyi ki öyle yapmışım. Anne uzun diyaloglarıyla ve hayalleriyle içimi umutla doldurdu. Dünyayı seven ve güzel bir geleceği olan minik kızı ve genç kızlığa evrilişini okumak çok güzeldi