·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Kasım 2020 00:02 Oscar Wilde ‘ın tek ve mükemmel romanı ; ben çok beğendim. Okurken Dorian’a çok sinirlenip kızsak da aslında herkesin kendi günahlarından bir parça bulabildiği bir kitap bence. Kitabı bitirdikten sonra yüzünüzdeki her bir kırışıklığı seveceğinizin garantisini verebilirim. :)