Türkçesini hic okumadığım üç farklı yayınevinden ve farklı seviyelerde ingilizce ile okuduğum her defasında göz yaşlarımi tutamadığım bir kitap. Bence yüreğe dokunan, çok duygusal bir kitap.Türkçesini okumaya niyetliyim ve eminim yine ağlayacağım. Neresi Happy be bu prensin. Ah benim canım Swallow ,swallow, little swallow ,