Benim ilk okuduğum distopik kitap. Şaşırmıştım devletin vatandaşlara ne yaptığını görünce. Ama insan okuyunca alışıyor. Kitabın rengi çok güzel bu arada. Tavsiye ederim. Nate ve Ash i çok sevdim. SPOİLER! Alice in yaptıkları tabi ki iyi bir şey değil fakat o da en sevdiği kitap dünyasına girince ve aşık olduğu kurgusal karakteri gerçekte görünce bence böyle yapması normal. Haklılık payı var gibi. Zaten ikinci kitapta fedakarlıklarını okuyacağız. Ayrıca Baba yı da hafife almayın derim. TAVSİYE EDERİM keyifli okumalar!