Ah tabi ki de ilk kitap gibi değil fakat yine de Mükemmel! Nate büyüdü aklını çeldiler çocuğun farklı bir evrende. Katie ve Violet tekrardan Darağacı Dansı evrenine döndü. Alice normal dünyada kaldı ve onlara yardım etti. Ash in Violeti hatırlamasına sevindim. Sondaki başkanın yaptığı şeylerin açığa çıkması ve ne yaptığını öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Baba nın fedakarlıklarını da unutmamak gerek. Willow seni Ash yüzünden pek sevemesemde babana karşı gelmen aşırı iyiydi helal yani. Katie... ona bir şey demeyeceğim. Okumak keyfiniz ve kâhyasına kalmış. Ben çok sevdim şahsen. keyifli okumalar!