·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Nisan 2020 00:40 Sürükledi ve alıp götürdü
Son sayfayı bitirince attı bir köşeye
Çok üzülüyorum sanki bu hikayenin parçaları yarım kaldı ya da bitmemeli herkes okumalı ya da sadece ben bilmeliyim içindekileri, ağızlarda laçka yapılmış olmasına rağmen açıp bakınca el değmemiş bir hazine ve bitince ne müthiş bir servet yattığını anlıyorsunuz sayfalarında.
5 liraya bu kitabı satmak kitaptan aldığım hazzı haram kılıyor denecek kadar servet yüklü sayfalarda yol almak, yazara haksızlık, satana haksızlık, getirene haksızlık ve bu güne kadar okumamış olarak kendime haksızlık etmişim.