Bu gibi kitapları okuyunca nedense kitapların dost olduğu hissi daha fazla yer ediyor ben de. Çünkü böyle hikayeler ve satır aralarından kendin için çıkardıgın dersler öğütler bir dost sıcaklığı veriyor. Yazarın bu hikayesi oldukça basit akıcı bir hikayeydi. Fakat insanın elinden bırakmak istemeyeceği türden bir çekiciliği vardı,kimi zaman şaşırtıcı ilerledi ve bolca kendinden noktalar bulmanı sağladı. İnsanın anlık moduna fazlasıyla iyi gelen bir kitaptı. Okuyun :)