Öncelikle beni etkileyen bir kitap olduğunu söylemek istiyorum.Kitabimiz gerçek bir hikayeden esinlenerek yazıldığı için ve maalesef ülkemizde kadın cinayetleri çok fazla olduğu için aslında beni bu kadar etkiledi..Yazarımızın dili sade ve anlaşılır. Rahatça bir kaç saatte bitirebileceginiz bir kitap.Kitabimizin konusuna gelecek olursak.Arzu Hemşirenin hikayesine tanıklık ediyoruz kitapta.Sivas'da çiftçilikle uğraşan bir ailenin,4 çocuğunun en büyüğü olan Arzu.Zor şartlarda okuyup,mesleğini eline almış,Malatya'da bir hastanede hemşire olarak görevini yapmaktaydı.Gorevini çok seven ve aynı zamanda başarılı bir hemşireydi Arzu.Malatya'da tek başına olduğu için babasının izni ile iki kız kardeşini de yanına almış,okullarına kendi yanında gitmelerini istemişti.Babasi da karşı gelmemiş ve iki kız kardeşi de artık Arzu Hemşirenin yanında kalmaya başlamıştır.Bir de erkek kardeşi Egemen var Arzu'yla yıldızı hiç barışmayan ve benim kitap boyu aşırı derecede uyuz olduğum EgemenKardeşleri yanına gelince Arzu Hemşirenin sorumluluğu artmıştır.Yasama telaşı sarmışken dört bir yanını aşkla karşı karşıya kalıyor Arzu hemşire.Bu aşk hayatında engellere rastlasalar da güzel giden birlikteliklerini aile tanışmadı söz nişan derken evliliğe dogru hayaller kurmaya ve hazırlıklar yapmaya başlıyorlar.Hersey güzel ilerlerken hayatının unutulmayan anını yaşıyor..17 Ağustos depremi..Bu depremde nişanlısı Taner'i annesini babasını kaybediyor..Anne ve babasının ölümü için kız kardeşleri Arzu Hemşireye sürekli karşı geliyorlar.Tum bunlarla kalsa keşke değil mi ? Ama hayat Arzu hemşire hakkında oyunlar kurmaya devam ediyor depremden sonra erkek kardeşinin yaptıkları,kız kardeşinin yaptığı..Şimdi onları da anlatmaya kalksam fazla spoiler verecegim(yeterince vermemiş gibi )Tum bu kötülüklerin ardında güzel olan şey kız kardeşinin üniversite kazanmış olması sanırım..Ama kardeşi gidince Arzu hemşire yine tek kalıyor ve zaten olanlar oluyor...Arzu hemşire bir akşam komşusu Sancar tarafından canice katlediliyor..(Sancardan hiç bahsetmedim ama bahsedilmeye degmeyk bir insan☹)Arzu'nun bütün hayalleri, umutları, yapmak istedikleri bir katilin elinde uçup gitmişti..Arzu hemşirenin sonu kesinlikle böyle olmamalıydı.Sadece Arzu hemşire de değil hayatı yarim kalan hicbir kadının,kızın sonu böyle olmamalı,hayalleri yarim kalmamalı..Sevgili yazarımıza böyle bir kitabı cesaret edip yazdığı için ve bizlere okuma fırsatı verdiği için teşekkür ediyorum..Bir gün kadın cinayetlerinin son bulması umidimle..