·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2020 13:54 Neşesiyle insanın içini kıpır kıpır ettiren bir hikaye... Yaşlı iki kardeşin çiftliklerine yardım amaçlı evlat edinmek istedikleri erkek çocuk yerine konuşkan, hayalperest, neşeli ve hayatta yaşadığı zorluklara rağmen pozitif bakmayı kendisine ilke edinmiş şahane Anne'in hayata tutunma çabalarını okudum. Tam da "yorulduk" denilmesi gereken zamanlarda "Hayır. Daha değil. Ha gayret... " denmesini bence çok güzel empoze eden bir kitap olmuş. Serinin diğer kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum.