Puan vermedi·400 syf.····Okunma: 14 Kasım 2020 20:37 buraya sadece iki kalp koymak istiyorum yeniden. ve bir de kanguru. instagramda hikayemde kitapla beraber kendimi paylaşmıştım. hemen görmüş ve keyifli okumalar diye mesaj atmış ne tatlı ve cesur bir insan...
yolun hep açık olsun.