·551 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2020 12:50 Her ne kadar kitap "Bir 19.Yüzyıl Kroniği" altbaşlığı olarak lanse edilse de bütün büyük eserlerde olduğu gibi bu eserde kendi zamanının dışına taşmış zamansız bir kitap olarak karşımızı çıkıyor. Her günün ve koşulun içinde kendini var etmeyi biliyor.Roman insanoğlunun var olduğu zamandan beri yaşadığı çelişkiler, ruhsal dalgalanmaları ve bulanımlarına dair derin örneklemlerden biri olarak karşımıza çıkıyor. Özel olarak ise bizlerin sadece kendimize itiraf edebileceğimiz bazen bunu yaparken bile yaptığımız ikiyüzlülüğümüzü yüzümüze vururuyor. Son olarak toplumsal algı ve anlayışların birey üzerindeki etkisini de gerçekçi bir tabloyla gün yüzüne çıkarıyor.
Kitap konu bakımından ve bunu işleyişi açısından çok iyi olsada kitabın başı kitabın tamamına oranla biraz ağır ilerleyebilir fakat giderek artan olay örgüsü ve akıcılığı kitabı elinizden düşürmemenizi sağlayacaktır.