Güzel bir kitap,başları sıktı ama toparladı,karakterlerin analizi çok güzeldi başı hariç çok sürükleyici bir kitap.Aynı zamanda sonu biraz şaşırtıcı bitti benim için.Tadında betimlemeler vardı baymadı.Gayet güzeldi.
Uyuyan ÖlümAgatha Christie · Altın Kitaplar · 2008716 okunma