Sanırım bu seri giderek daha sıkıcı olmaya başlıyor. Çok fazla insan ve çok fazla hikaye var bu bir yerde iyi bir yerde kötü. Kitap heyecanla ilerliyor ama bir süre sonra isimler karışıyor. Her kitapta bir onceki kitaptaki karakterlerden eser kalmıyor. Ayrıca hee bölüm Anne bir çifti bir araya getiriyor. Ve ne hikmetse ya sevip de kavusamayanlar ya da yaşlı ve dul olan insanlar var kitapta. Bol bol hem de. Belki bu o dönemde normal bir şeydi.
Bu kitapta Gilbert i okuyacağınız sanıyordum ama sadece Anne'in ona yazdığı ve etrafında olanları anlattığı (duygusal kısımlarda iki sayfa atlandi yazılıyor) mektuplar dışında ikisinin birebir karşılıklı konuşması bile yoktu. Aslında gerçekten bir çocuk kitabı bu ve yetişkinlere okutmak için süslü kapaklar yapıyorlar. VE ise de yarıyor resmen parlak şeylere uçuşan kargalar gibi sırf kapağı için kitabı aldım. Dizinin neden kitaptan farklı olduğunu daha iyi anlıyorum okudukça. Orada Gilbert' a bir karakter çizmişler mesela burada gilbert'in adı var ama kendisi yok. Bir sonraki kitapta evlenecekler umarım biraz romantik hikayeler okuruz. Maalesef artık seriyi tamamlamak zorundayım :/ yazdığım en uzun yorum oldu :) keyifli okumalar dilerim