·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2020 22:16 Açıkçası ilk kitaba göre daha çok beğendim duygular daha net oturmuştu olaylar saha çabuk gelişmişti. Herhangi Bi olay için sayfalarca okumak gerekmiyordu bol bol olaylar olup heyecanı elden bırakmıyordu ve sıkmıyordu zaten kullanılan dilin akıcılıpı kitabı çok hızlı okumamızı sağlıyor. Kitabı okurken çok güldüğüm yüzümde tebessüm uyandıran sahneler de çok oldu ağladığım içimi yakan sahnelerde. Duygular içime çok işledi ve bunu çok sevdim.