·288 syf.····Okunma: 10 Kasım 2020 12:06 Bana polisiye türünü sevdiren ve polisiyenin kraliçesi Agatha!
Yine şaşırtıcı bir son ve ince işlenmiş karakterlerle kelimenin tam anlamıyla doyurucu bir kitaptı benim için. Bir solukta okuduğum ve ne ara nasıl bittiğini bile anlamadım.
Yeri geldiğinde tüylerimi ürperten yeri geldiğinde "ah be ablacım sen mi yazdın bunları" dedirten ama asla overrated olmayan yazar ve kitaptır.
Bazen canım kitap okumak istemediği zamanlarda Christie'nin bir kitabını alıyorum elime ve kendime geliyorum.
Neyse çok uzatmayayım yolculuklarda da zevkle okunabilecek bir kitap. #k:212482