Kitabı çok keyif alarak okudum. Hiç sıkılmadım, bitmesini de hiç istemedim. Bazı yerleri hüzünlüydü. Ama sonu çok güzel. Eğer aşk kitaplarını okumaktan keyif alıyorsanız kesinlikle okumalısınız.
YaralıKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20149,3bin okunma