·224 syf.····Okunma: 21 Kasım 2020 02:07 Konu olarak gerçekten farklı ve güzeldi beni rahatsız eden sadece karakterlerin okadar genç olması oldu. Karakterler genç olunca diyaloglar da baya fark ediyor. Genel olarak beğendim. Sonunda baya ağladım tabi alırmışız mutlu sonlara insan tuhaf oluyor. Ve kesinlikle bir daha metroya binmeyeceğim..